Nu jävlar!

Nu har jag landat i "verkligheten". Lite mer än en vecka har gått och jag har börjat vänja mig vid det kalla och blöta vintervädret här i Sverige. Ja i den här veckan som kommer drar det igång på riktigt. Då börjar jag plugga. I hela 10 veckor ska det pluggas Naturkunskap B på distans (50 % hemifrån). Ja det ska pluggas över jul och nyår med. Det blir också jobb den här veckan på mässen. Skönt att komma tillbaka till verkligheten.

Har också sökt dussintals av jobb, så håll tummarna på att jag kan få mig ett deltidsjobb!








Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-19 @ 07:07:06
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0