Coffs Harbour

Forst kommer det lite bilder ifran Ballina :)

Ja jag solar topples! Inga linjer ska det vara!

Nar vi kom tillbaka hade han som ager hostlet fangat en odla for var skull.
Den bodde pa baksidan av hostlet :S

Ja det ar var packning det dar. En del ar mat, ja och resten ar allt annat.
En del ar saklart nyinkopta klader :)

Sa har ser jag ut med alla vaskorna pa mig! Ni ska bara se Lotta

Eftersom jag har varit sa dalig pa att uppdatera.. eller dalig och dalig.. det ar bara det att det kostar att vara inne pa internet har nere... forrutom pa det hostelt vi hamnade pa i coofs harbour.. har har vi gratis internet :)

Har kommer fran Coffs Harbour dar vi ar nu:

Nar vi skulle pa bio testade vi deras motsvarighet till mc donalds,
Red Rooster.. gud vad gott det var (sjalvklart har de ocksa mc donalds)

Vi kan laga mat... det har av var beromda och goda risotto :)

Och det har ar stranden i Coofs harbour :)
Idag sag vi delfiner precis vid strandkanten :) Det ar sa djupt sa de simmade sa nara.
Forst trodde vi att det var hajar.. de lag helt stilla med fenan upp ur vattnet.
En kille som var ute i vattnet fick iaf panik och simmade mot land.
Bara delfiner, sen borjade de hoppa och leka :)

Till alla er som undrar:
Jag och Lotta, ja for det mesta haller vi sams. Och vi ar fortfarande vanner.
Den har resan har bara starkt var vanskap :)

Glom inte Lottas blogg, finns fler bilder dar!
Klicka i menyn!

Imorgon drar vi vidare till Port Maquarie ... hur det nu stavas (ingen aning!)


Kommentarer
Postat av: Emma

risotton ser urgod ut!

och så himla fint solblekt ditt hår har blivit!

2009-11-03 @ 09:42:56
URL: http://emmarr.blogg.se/
Postat av: Isabella

Åh, så roligt du verkar ha! Vill också resa bort!

2009-11-03 @ 15:25:31
URL: http://queenbelle.blogg.se/
Postat av: Emma H

Vilken häftig resa du har! Tack för kortet förresten! Hann precis få det innan jag åkte iväg till Norrland. Just nu sitter jag på tåget och är inte framme förrän imorgon... Hoppas allt är bra med dig så får vi ta myskväll med tjejerna sen när du kommer hem! <3

2009-11-03 @ 18:12:56
URL: http://ejmah.blogg.se/
Postat av: Caroline

Myspys! Gud vad jag också vill vara där nu! :)

Ta hand om varandra! <3

2009-11-03 @ 20:39:28
URL: http://lillacaroline.blogg.se/
Postat av: josefin

sisy, fler sånna här inlägg :) dom är roligast! gud vad söt du är på bilderna, sötare än vad jag kommer ihåg, HEHEHEH. saknar dig <3

2009-11-03 @ 22:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0