Hemma

Ja, nu är vi hemma! Vi kom hem i onsdags kväll/natt och trodde vi skulle överraska alla. Men vad fel vi hade! Igår blev vi istället överraskade av precis alla. Det började med att jag blev upphämtad av Ellen för vi skulle se en innebandymatch, i bilen satt redan Lotta, Agge och Sanna. Vi såg matchen och sedan blev det "resturang" där de plötsligt satte på mig och Lotta en ögonbindel. Sedan hoppade vi in i bilen och vi hade ingen aning om vart de körde oss, de körde massa omvägar och runt runtl. Till sist var vi frame och det var inte så svårt att veta var vi var, nämligen i min lägenhet. Där fick vi ta av kläderna och sätta på dem igen.  
Sedan fick vi hoppa in i bilden igen fortfarande med ögonbindeln på. Ingen aning vart de körde oss, det skiftade mellan grusväg, motorväg och vanlig väg. Men till sist var vi frame och vi fick kliva upp på något högt, hade ju ingen aning om att det var en scen. Jag hörde några röster men jag kunde aldrig tro att det var så mycket folk som stod i lokalen. Av med ögonbindeln och där stod verkligen alla, man blev så glad och överraskad att se så många hade kommit för min och Lottas skull. Så fest blev det. Det var lätt en av de bästa dagarna i mitt liv.

Tack så mycket till Ellen, Josse och Lina som har legat bakom det. Och också våra föräldrar som har hjälpt till. Allt blev perfekt! Ett stort tack till Agge och Sanna med. Och också tack till er alla som kom och gjorde kvällen perfekt.

Kommentarer
Postat av: Elise

<3

2009-11-29 @ 17:39:57
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: Louise

Hejsan. Fin blogg! Följ gärna min kategori "viktnedgång", började för en månad sedan :)

2009-11-29 @ 18:29:03
URL: http://laalee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sista chansen att delta i tävlingen!!



http://laurenconradvskristincavallari.blogg.se/2009/november/tavling.html

Postat av: GUN GUSTAFSSON

VÄLKOMMEN HEM TILL KALLA SVERIGE KRAM PÅ DIG FRÅN OSS ALLA I BJÄRRED!!!!!!!!

2009-11-29 @ 19:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0