Kings Canyon, Kata Tjuta och Uluru del1

I lordags morse tidigt borjade var resa. En 3dagars resa i oknen.. mitt i hettan.
Dagarna var over 40 grader och det var mycket vandring pa schemat.

Eftersom bilder sager mer an tusen ord sa lagger jag upp bilder istallet :)


Vi har ridit pa en kamel :)

Kings Canyon i hettan, mobba inte min keps tack!
Man behovde nagot for att skydda ansiktet i den har solen :)

Sov under stjarnorna :)
Vaknade upp innan solen ens hade stigit upp! Snacka om att det
ar det basta sovstallet pa hela jorden! Tro mig jag har testat


Eftersom datorn eller ja internet ar sa soligt! Far detta bli en del 1.. kommer mer bilder da vi ar tillbaka i Sydney :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0