Newcastle

Nu ar vi i Newcastle bara 2 timmar ifran Sydney :)
Och har vaknade vi med finfint vader... sa idag blev det stranden :)

Fint va?

Jo jag saknar mamma, men nu ska jag njuta de sista veckorna :)

Lite andra bilder som bara ska paminna er om hur bra vi har det!


Gratis dricka hela kvallen! Varfor inte dricka champange inne pa toaletten :)

Man ar aldrig ren, du duschar och duschar men fem minuter senare
ja luktar du skit och ser skitig ut igen!

Snart ar vi hemma, och kanske blir det ett smorgasbord :)

Tror ni vet det, men vi har sett valar :)

Vi kan kora motorcykel :)

Ridit har vi ocksa gjort :)

Ibland har man lite dodagar, har testade jag pa att andas      ut
valdigt kraftigt med avslappnade kinder :) sot va?

Den bilden far avsluta det har inlagget :)
Pa fredag! Da drar vi till Alicie Spring... hurra

Kommentarer
Postat av: Caroline

Passa på att njuta av solen, för här hemma är det bara regn och blåst! Så välkommen hem! :)

Snart snart snart är det december! Wwwwiihhoooooo! :)

Ha det så underbart ni bara kan de sista veckorna!

pusskrams <3

2009-11-09 @ 09:01:52
URL: http://lillacaroline.blogg.se/
Postat av: Emma

haha! aw, jag gillar sista bilden!

2009-11-09 @ 10:00:42
URL: http://emmarr.blogg.se/
Postat av: Elise

haha knäppis <3

2009-11-09 @ 14:29:49
URL: http://[email protected]
Postat av: josefin

HAHAHAHAAHAH VILKEN FUL BILD JAG DÖR :D

saknar dig så kom hem nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :)

2009-11-09 @ 15:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0