Sydney 2 dagar, nu Alicie Springs

I onsdags kom vi till Sydney, slutdestination! Nej inte riktigt, idag flog vi namligen till Alicie Spring for att besoka den stora roda stenen som ar sa typisk for Australien :) Sa nu ar vi mitt i oknen, mitt i landet och det ar nastan 40 grader i solen. Vinden ar varm!
Imorgon bar det ut pa en 3 dagars utflykt som vi verkligen ser fram emot :) Far uppdatera om den nar vi kommer tillbaka pa mandagen :)

Iallafall, sa var vara 2 dagar i Sydney fullspackade. Bodde i centrum, men centrum ar ju skitstort, sa ta sig ner till Operahuset tog ett tag.


Operhuset, Sydneys stolthet! Dansk aritekt och svensk hoganas klinkers :)
Ska man vara stolt eller mera stolt?


Och vi fick varldens finaste over Sydney! Man ser lite av Operahuset
och sa ser man Harbour Bridge :)

Ikvall ska vi testa att ata krokodil, det ar bara ett maste! Tror det blir en krokodilburgare :)

Kommentarer
Postat av: Elise

krokodil.. det hade vi på rhodos med :D try it! :D

tillbaka till sydney sen efter stenen? =)

2009-11-13 @ 13:39:54
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: Niffe

Like your bloooog! & hoppas du får en bra fredag :) Kram Niffe

2009-11-13 @ 14:00:27
URL: http://accordingtoniffe.blogg.se/
Postat av: sassa

Krokodil hade jag aldrig vågat pröva, så prova för mig med ;) Saknar dig <3

2009-11-16 @ 16:58:38
URL: http://sandradanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0