Noosa Heads

Nar vi kom till Noosa heads hade vi bara bokat 4 natter. Men efter att ha sett rummet och vandrat runt i Noosa bestamde vi oss for att ta yttligare 4 natter har :)
Det ar sa fint har! far lagga in bilder sen :)

Igar (onsdag) var vi pa Australian Zoo, sag massa djur framforallt krokodiler ;)
Jag kramade ocksa en koala och holl i en orm (stor orm) finns bildbevis, sa bilder kommer upp :)
Matade ocksa och klappade en kangero!

Alska Noosa Heads, har skulle man vilja stanna for alltid!
Det kommer ni forsta nar ni far se bilderna :)

Kommentarer
Postat av: Elise

åhh så avis jag är :O



jadå jag kastar iväg ett smarrig mail kan jag lova ;)

2009-10-01 @ 15:57:29
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill oxå krama en koala! bbuuhhuuuu!



Miss you! <3

2009-10-01 @ 17:54:36
Postat av: Caroline

Jag vill oxå krama en koala! bbuuhhuuuu!



Miss you! <3

2009-10-01 @ 17:55:06
URL: http://lillacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0